Jungle Night Walk - Reisverslag uit Pulau Aguh, Maleisië van henniekarin - WaarBenJij.nu Jungle Night Walk - Reisverslag uit Pulau Aguh, Maleisië van henniekarin - WaarBenJij.nu

Jungle Night Walk

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg

15 Juli 2014 | Maleisië, Pulau Aguh

Jungle Night Walk

We verzamelen voor de receptie en worden in kleine groepjes verdeeld om met gidsen de jungle in de gaan. Hennie heeft de zaklantaarn. Het is best spannend. Er is een kakafonie aan geluid in de jungle, je weet dus er van alles vliegt en kruipt en loopt maar je ziet niks. de gids loopt voorop en iedere keer stopt hij om ons iets te laten zien. We zien reuzemieren, een zwarte schorpioen, en spin zo groot als je hele hand, gekko's, slang, miljoenpoot, wandelende takken, sprinkhanen. De wandelende tak wandelt van mijn arm naar mijn rug zo op mijn hoofd. Hennie haalt hem van mijn hoofd en wil de wandelende tak terugzetten op een tak. Hij zet een stap opzij en stapt in een gat. Hij valt ca 1,5 meter naar beneden en komt op zijn rug terecht. Ik schrik me rot, hij ook natuurlijk. Hij krabbelt weer op en klimt uit het gat. Hij heeft niks, niet eens een schrammetje. Kwalitatief goed mannetje hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Pulau Aguh

Maleisie

Rondreis Maleisie

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2014

Op naar de westkust

20 Juli 2014

terug naar het oerwoud

18 Juli 2014

homestay

18 Juli 2014

op weg naar de homestay

17 Juli 2014

Links rijden

Actief sinds 21 Mei 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 3637

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Maleisie

Landen bezocht: