terug naar het oerwoud - Reisverslag uit Kampong Kuala Benderok, Maleisië van henniekarin - WaarBenJij.nu terug naar het oerwoud - Reisverslag uit Kampong Kuala Benderok, Maleisië van henniekarin - WaarBenJij.nu

terug naar het oerwoud

Door: karin

20 Juli 2014 | Maleisië, Kampong Kuala Benderok

BELUM
We zijn vertrokken uit Kuala Terangganu. Eigenlijk zou de reis ons nu naar Kota Bahru brengen maar we zijn het moslimgebeuren meer dan beu en willen weg uit de troosteloze Oostkust terug naar de natuur. Op naar Belum, tropisch regenwoud in een gebied met heel veel water.
Bij aankomst zijn we gelijk blij. De ontvangst is hartelijk, de receptie ziet er prachtig uit. Alles is open met oog voor design en voor detail. Even later worden we naar onze kamer gebracht.
ik sta perplex. Dit is de mooiste hotelkamer die ik ooit gezien heb. Het is modern. zaken als beton en hout vormen een prachtige eenheid. Vanuit het balkon kijken we uit op het meer en de heuvels van het oerwoud. Tranen wellen, wat is dit mooi en wat ben ik blij hier met Hennie te mogen zijn. Ik sta stil bij al die mensen die niet de mogelijkheid hebben zoiets moois mee te maken en ik denk aan de mensen van de vliegramp die misschien ook wel plannen hadden om het oerwoud te bezoeken. Ik ben verdrietig en heel gelukkig tegelijkertijd.

• 21 Juli 2014 - 16:59

Pa En Ma OUdenbosch:

Wij denken ook nog vaak aan jullie i.v.m. de vliegramp. Blij dat jullie van een mooie enerverende vakantie genieten. In het thuisfront is alles o.k. het huis is door Ria weer Spic & Spam en ik heb de tuin een beurt gegeven kortom als je terug komt is het bedje gespreid.
    Hopelijk beleef je nog veel moois en wensen jullie een voorspoedige reis.
    Groetjes uit Oudenbosch

• 22 Juli 2014 - 12:03

Sylke:

Dat zwembad ziet er zalig uit!! Geniet nog van jullie droomreis!
    Groetjesxxx

• 23 Juli 2014 - 11:21

Freddie Adam:

Hoe gaat het daar?hier is het goed .we zijn net nog even naar sas geweest .gisteren met Rutger en sylke naar Terneuzen en hier gegeten .was gezellig .sylke ziet er tegen op om te vliegen morgen. Nog een fijne laatste week.groetjes ma en Fred .xxx. Dag!